۲-۳-۲-۲تاموتسوشیبوتانی…………………………………………………………………………………………………………………. ۳۱
۲-۳-۲-۳رابرت مرتن………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۲
۲-۳-۲-۴نتیجه گیری از نظریات گروه مرجع……………………………………………………………………………………۳۴
۲-۳-۳پایگاه اقتصادی- اجتماعی و جهت گیری دینی………………………………………………………………………. ۳۵
۲-۳-۴ارتباطات جمعی و جهت گیری دینی………………………………………………………………………………………. ۳۷
۱-۴-۳-۲نظریه برجسته سازی………………………………………………………………………………………………………… ۳۸
۲-۳-۴-۲نظریه کاشت……………………………………………………………………………………………………………………… ۴۰
۲-۳-۴-۳نظریه شکاف آگاهی…………………………………………………………………………………………………………… ۴۲
۲-۳-۴-۴نتیجه گیری از نظریات ارتباطات…………………………………………………………………………………………. ۴۳
۲-۳-۵سرمایه اجتماعی  و جهت گیری دینی…………………………………………………………………………………… ۴۴
۲-۳-۵-۱پیر بوردیو……………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۵
۲-۴چارچوب نظری…………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۶
۲-۵فرضیه های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………… ۵۰

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۳-۱مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۵
۳-۲روش پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۵
۳-۳تکنیک ها و ابزارهای گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………………. ۵۶
۳-۴جامعه آماری و حجم نمونه پژوهش ……………………………………………………………………………………………۵۶
۳-۵سهمیه بندی حجم نمونه عملیاتی………………………………………………………………………………………………. ۶۲
۳-۶اعتبار و پایایی  پژوهش……………………………………………………………………………………………………………… ۶۲
۳-۶-۱اعتبار سازه ای مقیاس جهت گیری های دینی………………………………………………………………………… ۶۲
۳-۶-۱-۱اعتبار سازه ای جهت گیری دینی بنیادگرایی……………………………………………………………………… ۶۲
۳-۶-۱-۲اعتبار سازه ای جهت گیری های دینی سروش……………………………………………………………………… ۶۳
۳-۶-۱-۳اعتبار سازه ای جهت گیری های دینی آلپورت……………………………………………………………………… ۶۴
۳-۶-۱-۴اعتبار سازه ای جهت گیری های دینی وبر…………………………………………………………………………… ۶۵
۳-۶-۱-۵اعتبار سازه ای جهت گیری های دینی هیک………………………………………………………………………… ۶۵
۳-۶-۱-۶اعتبار سازه ای جهت گیری دینی سکولاریسم……………………………………………………………………… ۶۶
۳-۶-۲بررسی اعتبار تجربی ابزار پژوهش…………………………………………………………………………………………… ۶۷
۳-۶-۳پایایی ابزار پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………… ۶۹
۳-۶-۳-۱پایایی متغیرهای مستقل تحقیق………………………………………………………………………………………… ۷۰
۳-۶-۳-۲پایایی متغیر وابسته تحقیق………………………………………………………………………………………………… ۷۰
۳-۷تعاریف مفهومی و  عملیاتی متغیرهای پژوهش …………………………………………………………………………۷۰
۳-۷-۱تعریف مفهومی و عملیاتی متغیر  وابسته پژوهش………………………………………………………………… ۷۰
۳-۷-۱-۱جهت گیری………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۰
۳-۷-۱-۲جهت گیری دینی………………………………………………………………………………………………………………… ۷۱
۳-۷-۱-۳تعریف مفهومی و عملیاتی جهت گیری دینی سکولاریسم…………………………………………………. ۷۱
۳-۷-۱-۴تعریف مفهومی و عملیاتی جهت گیری دینی بنیادگرایی…………………………………………………… ۷۲
۳-۷-۱-۵تعریف مفهومی و عملیاتی جهت گیری دینی پلورالیسم…………………………………………………… ۷۲
۳-۷-۱-۶تعریف مفهومی و عملیاتی جهت گیری های دینی آلپورت………………………………………………… ۷۳
۳-۷-۱-۷تعریف عملیاتی جهت گیری های دینی سروش…………………………………………………………………… ۷۳
۳-۷-۱-۸تعریف مفهومی و عملیاتی جهت گیری های دینی وبر………………………………………………………… ۷۳
۳-۷-۲تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای مستقل پژوهش………………………………………………………… ۷۳
۳-۷-۲-۱تعریف مفهومی و عملیاتی شبکه ارتباطی………………………………………………………………………… ۷۳
۳-۷-۲-۲تعریف مفهومی و عملیاتی سرمایه اجتماعی………………………………………………………………………. ۷۴
۳-۷-۲-۳تعریف مفهومی و  عملیاتی میزان مصرف رسانه ای……………………………………………………………. ۷۴
۳-۷-۲-۴تعریف مفهومی و  عملیاتی نوع گروه مرجع………………………………………………………………………. ۷۵
۵-۲-۷-۳تعریف مفهومی و  عملیاتی پایگاه اقتصادی- اجتماعی والدین………………………………………… ۷۵
۳-۸فنون مورد استفاده در تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………. ۷۷
فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴-۱مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۱
۴-۲توصیف داده ها…………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۲
۴-۲-۱توصیف پاسخگویان …………………………………………………………………………………………………………………۸۲
۴-۲-۲بررسی وضعیت دانشجویان در مقیاس های مختلف جهت گیری دینی…………………………………. ۸۳
۴-۲-۲-۱مقیاس سکولاریسم……………………………………………………………………………………………………………… ۸۳
۴-۲-۲-۲مقیاس بنیادگرایی………………………………………………………………………………………………………………. ۸۵
۴-۲-۲-۳مقیاس تکثرگرایی……………………………………………………………………………………………………………… ۸۸
۴-۲-۲-۴مقیاس جهت گیری درونی…………………………………………………………………………………………………… ۸۹
۴-۲-۲-۵مقیاس جهت گیری دینی بیرونی………………………………………………………………………………………… ۹۱
۴-۲-۲-۶مقیاس جهت گیری دینی این جهانی…………………………………………………………………………………… ۹۲
۴-۲-۲-۷مقیاس جهتگیری دینی آن جهانی……………………………………………………………………………………… ۹۳
۸-۲-۲-۴مقیاس مربوط به جهت گیری دینی مصلحت اندیش…………………………………………………………… ۹۴
۴-۲-۲-۹مقیاس مربوط به جهت گیری دینی معرفت اندیش…………………………………………………………… ۹۶
۴-۲-۲-۱۰مقیاس مربوط به جهت گیری دینی تجربت اندیش…………………………………………………………
۹۸
۴-۲-۲-۱۱نتیجه گیری از توصیف انواع جهت گیری دینی………………………………………………………………… ۹۹
۴-۲-۳توصیف متغیرهای مستقل پژوهش………………………………………………………………………………………. ۱۰۰
۴-۲-۳-۱سرمایه اجتماعی……………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۰
۴-۲-۳-۲میزان مصرف رسانه ای ………………………………………………………………………………………………………۱۰۲
۴-۲-۳-۳نوع گروه مرجع…………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۲
۴-۳-۲-۴پایگاه اقتصادی – اجتماعی والدین………………………………………………………………………………… ۱۰۳
۴-۲-۳-۵شبکه ارتباطی…………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۴
۴-۳تحلیل داده های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۵

دسترسی به منابع مقالات : شناسایی و رتبه بندی عناصر تفکر استراتژیک در دانشگاه جهت جذب دانشجویان خارجی

اثر عملیات حرارتی پیرسازی بر ریزساختار و خواص مکانیکی آلیاژ نیکل تیتانیم

جستجوی مقالات فارسی – بررسی و تحلیل دیوان ملاپریشان در مقایسه با اندیشه های عرفانی …

۲ ,گیری ,جهت ,دینی ,۳ ,۷ ,جهت گیری ,۲ ۲ ,گیری دینی ,مفهومی و ,گیری های

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود فایل های آموزشی پشتیبانی ستاد همه چیز در یک نگاه سایبان خودرو /سایبان ماشین لذت فیزیک دعا و مناجات remap khodro ماینر طلوع من anyLearn