۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش———– ۶

 

۱-۲-۱- اهمیت اعتماد اجتماعی——— ۶

 

۱-۲-۲- اهمیت جامعه­ی آماری———- ۷

 

۱-۳- اهداف پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– ۸

 

۱-۳-۱- هدف کلی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– ۸

 

۱-۳-۲- اهداف جزیی—————- ۸

 

خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– ۹

 

فصل دوم: پیشینه تجربی پژوهش

 

مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- ۱۱

 

۲-۱- تحقیقات انجام شده در ایران (داخلی)— ۱۲

 

۲-۲- تحقیقات انجام شده در خارج——— ۱۷

 

۲-۳- جمع بندی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– ۲۴

 

خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– ۲۶

 

 

 

فصل سوم: پیشینه نظری پژوهش

 

مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- ۲۸

 

۳-۱- تعریف اعتماد-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۲۹

 

۳-۲- انواع اعتماد-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- ۳۲

 

۳-۲-۱- اعتماد بنیادین—————- ۳۲

 

۳-۲-۲- اعتماد بین شخصی———— ۳۴

 

۳-۲-۲-۱- جانسون—————- ۳۴

 

۳-۲-۲-۲- کلمن-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- ۳۵

 

۳-۲-۳ اعتماد اجتماعی—————- ۳۷

 

۳-۲-۳-۱- پاتنام-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– ۳۸

 

۳-۲-۳-۲- اینگلهارت————— ۴۰

 

۳-۲-۴- اعتماد نهادی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد ۴۲

 

۳-۲-۴-۱- گیدنز-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- ۴۳

 

۳-۲-۴-۲- افه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۴۴

 

۳-۲-۴-۳- زتومکا-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد ۴۷

 

۳-۳ – مسائلی پیرامون رسانه­های جمعی—— ۴۹

 

۳-۳-۱- مفهوم و اهمیت رسانه­های جمعی— ۴۹

 

۳-۳-۲- کارکردهای رسانه­های جمعی—— ۵۰

 

۳-۳-۳- دوره­بندی نظریات مربوط به تأثیرات رسانه­های جمعی—- ۵۳

 

۳-۴- نظریات مربوط به تأثیر رسانه­های جمعی بر اعتماد———- ۵۴

 

۳-۴-۱- پاتنام-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– ۵۴

 

۳-۴-۲- اوسلنر-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- ۵۵

 

۳-۴-۳- زتومکا-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- ۵۶

 

۳-۴-۴- کلمن-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– ۵۶

 

۳-۴-۵- گیدنز-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– ۵۷

 

۳-۵- چارچوب نظری پژوهش———— ۵۷

 

۳-۶- مدل تحلیلی پژوهش————— ۶۶

 

۳-۷- فرضیات پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- ۶۷

 

خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– ۶۸

 

فصل چهارم: روش شناسی

 

مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- ۷۰

 

۴-۱- روش پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۷۱

 

۴-۲- جامعه ی آماری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– ۷۱

 

۴-۳- حجم نمونه ی آماری————— ۷۲

 

۴-۴- روش نمونه گیری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد ۷۳

 

۴-۵- فرایند گردآوری داده ها————- ۷۴

 

۴-۶- ابزار پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۷۴

 

۴-۷- متغیرهای مستقل، واسط و وابسته پژوهش- ۷۴

 

۴-۸- تعریف مفاهیم-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۷۵

 

۴-۸-۱- تعاریف نظری مفاهیم———– ۷۵

 

۴-۸-۱-۱- اعتماد بین شخصی——— ۷۵

 

۴-۸-۱-۲- اعتماد اجتماعی———– ۷۵

 

۴-۸-۱-۳- اعتماد نهادی————- ۷۶

 

۴-۸-۱-۴- مصرف رسانه های جمعی—- ۷۶

 

۴-۸-۱-۵- میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانه———– ۷۶

 

۴-۸-۱-۶- هنجار معامله متقابل——— ۷۶

 

۴-۸-۱-۷- نگرش مثبت نسبت به اجرای قانون————- ۷۷

 

۴-۸-۱-۸- احساس عدالت———– ۷۷

 

۴-۸-۱-۹- فرصت طلبی————- ۷۷

 

۴-۸-۱-۱۰- ویژگی های فردی پاسخگویان—————- ۷۷

 

۴-۸-۲- تعریف عملیاتی مفاهیم و شاخص ها—————- ۷۸

 

۴-۸-۲-۱- اعتماد بین شخصی——— ۷۸

 

۴-۸-۲-۲- اعتماد اجتماعی———– ۷۹

 

۴-۸-۲-۳- اعتماد نهادی————- ۸۰

 

۴-۸-۲-۴- مصرف رسانه ای———- ۸۱

 

۴-۸-۲-۵- میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانه———– ۸۲

 

۴-۸-۲-۶- هنجار معامله­ی متقابل——- ۸۳

 

۴-۸-۲-۷- نگرش مثبت نسبت به اجرای قانون————- ۸۳

 

۴-۸-۲-۸- احساس عدالت———– ۸۴

 

۴-۸-۲-۹- فرصت طلبی————- ۸۶

 

۴-۸-۲-۱۰- مشخصات فردی یا متغیرهای زمینه ای———– ۸۷

 

۴-۹- اعتبار و پایایی ابزار سنجش———- ۸۸

 

۴-۹-۱- اعتبار پژوهش—————- ۸۸

 

۴-۹-۲- پایایی پژوهش—————- ۸۸

 

۴-۱۰- واحد تحلیل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۹۰

 

۴-۱۱- تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها—- ۹۰

 

۴-۱۲- استاندارد سازی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد ۹۰

 

۴-۱۳- تغییر شکل مقیاس ها برای معنا کردن حد بالا و پایین مقیاس– ۹۱

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت zusa.ir مراجعه نمایید.

خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– ۹۲

 

فصل پنجم: توصیف داده ها

 

مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- ۹۴

 

۵-۱- توصیف متغیرهای زمینه ای———– ۹۵

 

۵-۱-۱- توزیع پاسخ گویان بر حسب جنسیت—————- ۹۵

 

۵-۱-۲- توزیع پاسخ گویان بر حسب گروه های سنی———– ۹۶

 

۵-۱-۳- توزیع پاسخ گویان بر حسب وضعیت تأهل به تفکیک جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– ۹۷

 

۵-۱-۴- توزیع پاسخ گویان بر حسب مقطع تحصیلی به تفکیک جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————— ۹۷

 

۵-۱-۵- توزیع پاسخ گویان بر حسب دانشکده به تفکیک جنسیت — ۹۸

 

۵-۱-۶- توزیع پاسخ گویان بر حسب معدل– ۹۹

 

۵-۱-۷- توزیع پاسخگویان بر حسب محل تولد————— ۹۹

 

۵-۱-۸- توزیع پاسخگویان بر حسب محل ست فعلی به تفکیک جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———- ۱۰۰

 

۵-۱-۹- توزیع پاسخگویان بر حسب پایگاه اقتصادی- اجتماعی والدینبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– ۱۰۱

 

۵-۱-۱۰- توزیع پاسخگویان بر حسب محل ست­والدین——- ۱۰۲

 

۵-۲- توصیف متغیرهای مستقل———— ۱۰۳

 

۵-۲-۱- مصرف تلویزیون داخلی ——— ۱۰۳

 

۵-۲-۲- مصرف تلویزیون ماهواره ای —— ۱۰۷

 

۵-۳- توصیف متغیرهای واسط———— ۱۱۱

 

۵-۳-۱- میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانه————— ۱۱۱

دسترسی به منابع مقالات : شناسایی و رتبه بندی عناصر تفکر استراتژیک در دانشگاه جهت جذب دانشجویان خارجی

اثر عملیات حرارتی پیرسازی بر ریزساختار و خواص مکانیکی آلیاژ نیکل تیتانیم

جستجوی مقالات فارسی – بررسی و تحلیل دیوان ملاپریشان در مقایسه با اندیشه های عرفانی …

  ,۴ ,۲ ,۳ ,۱ ,دانلود ,  ۴ ,لینک دانلود ,پرداخت لینک ,از پرداخت ,پس از ,متغیرهای زمینه ای———–

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزشهای فنی حرفه ای و زبان اصفهان خاطرات مشترک ریپورتر شرکت ایمن سبز | تامین کننده و وارد کننده مواد اولیه شیمیایی برنامه نویسی و اطلاعات رایانه ای وبلاگ برنامه ریزی درسی فروشگاه دهکده هنرفردوس بازآفرینی شهری با رویکرد اجتماع محور همچی اینجاست شرکت فنی و مهندسی آرشیت مهر رایانه