۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش———– ۶
۱-۲-۱- اهمیت اعتماد اجتماعی——— ۶
۱-۲-۲- اهمیت جامعهی آماری———- ۷
۱-۳- اهداف پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– ۸
۱-۳-۱- هدف کلی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– ۸
۱-۳-۲- اهداف جزیی—————- ۸
خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– ۹
فصل دوم: پیشینه تجربی پژوهش
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- ۱۱
۲-۱- تحقیقات انجام شده در ایران (داخلی)— ۱۲
۲-۲- تحقیقات انجام شده در خارج——— ۱۷
۲-۳- جمع بندی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– ۲۴
خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– ۲۶
فصل سوم: پیشینه نظری پژوهش
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- ۲۸
۳-۱- تعریف اعتماد-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۲۹
۳-۲- انواع اعتماد-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- ۳۲
۳-۲-۱- اعتماد بنیادین—————- ۳۲
۳-۲-۲- اعتماد بین شخصی———— ۳۴
۳-۲-۲-۱- جانسون—————- ۳۴
۳-۲-۲-۲- کلمن-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- ۳۵
۳-۲-۳ اعتماد اجتماعی—————- ۳۷
۳-۲-۳-۱- پاتنام-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– ۳۸
۳-۲-۳-۲- اینگلهارت————— ۴۰
۳-۲-۴- اعتماد نهادی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد ۴۲
۳-۲-۴-۱- گیدنز-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- ۴۳
۳-۲-۴-۲- افه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۴۴
۳-۲-۴-۳- زتومکا-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد ۴۷
۳-۳ – مسائلی پیرامون رسانههای جمعی—— ۴۹
۳-۳-۱- مفهوم و اهمیت رسانههای جمعی— ۴۹
۳-۳-۲- کارکردهای رسانههای جمعی—— ۵۰
۳-۳-۳- دورهبندی نظریات مربوط به تأثیرات رسانههای جمعی—- ۵۳
۳-۴- نظریات مربوط به تأثیر رسانههای جمعی بر اعتماد———- ۵۴
۳-۴-۱- پاتنام-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– ۵۴
۳-۴-۲- اوسلنر-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- ۵۵
۳-۴-۳- زتومکا-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- ۵۶
۳-۴-۴- کلمن-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– ۵۶
۳-۴-۵- گیدنز-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– ۵۷
۳-۵- چارچوب نظری پژوهش———— ۵۷
۳-۶- مدل تحلیلی پژوهش————— ۶۶
۳-۷- فرضیات پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- ۶۷
خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– ۶۸
فصل چهارم: روش شناسی
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- ۷۰
۴-۱- روش پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۷۱
۴-۲- جامعه ی آماری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– ۷۱
۴-۳- حجم نمونه ی آماری————— ۷۲
۴-۴- روش نمونه گیری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد ۷۳
۴-۵- فرایند گردآوری داده ها————- ۷۴
۴-۶- ابزار پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۷۴
۴-۷- متغیرهای مستقل، واسط و وابسته پژوهش- ۷۴
۴-۸- تعریف مفاهیم-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۷۵
۴-۸-۱- تعاریف نظری مفاهیم———– ۷۵
۴-۸-۱-۱- اعتماد بین شخصی——— ۷۵
۴-۸-۱-۲- اعتماد اجتماعی———– ۷۵
۴-۸-۱-۳- اعتماد نهادی————- ۷۶
۴-۸-۱-۴- مصرف رسانه های جمعی—- ۷۶
۴-۸-۱-۵- میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانه———– ۷۶
۴-۸-۱-۶- هنجار معامله متقابل——— ۷۶
۴-۸-۱-۷- نگرش مثبت نسبت به اجرای قانون————- ۷۷
۴-۸-۱-۸- احساس عدالت———– ۷۷
۴-۸-۱-۹- فرصت طلبی————- ۷۷
۴-۸-۱-۱۰- ویژگی های فردی پاسخگویان—————- ۷۷
۴-۸-۲- تعریف عملیاتی مفاهیم و شاخص ها—————- ۷۸
۴-۸-۲-۱- اعتماد بین شخصی——— ۷۸
۴-۸-۲-۲- اعتماد اجتماعی———– ۷۹
۴-۸-۲-۳- اعتماد نهادی————- ۸۰
۴-۸-۲-۴- مصرف رسانه ای———- ۸۱
۴-۸-۲-۵- میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانه———– ۸۲
۴-۸-۲-۶- هنجار معاملهی متقابل——- ۸۳
۴-۸-۲-۷- نگرش مثبت نسبت به اجرای قانون————- ۸۳
۴-۸-۲-۸- احساس عدالت———– ۸۴
۴-۸-۲-۹- فرصت طلبی————- ۸۶
۴-۸-۲-۱۰- مشخصات فردی یا متغیرهای زمینه ای———– ۸۷
۴-۹- اعتبار و پایایی ابزار سنجش———- ۸۸
۴-۹-۱- اعتبار پژوهش—————- ۸۸
۴-۹-۲- پایایی پژوهش—————- ۸۸
۴-۱۰- واحد تحلیل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۹۰
۴-۱۱- تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها—- ۹۰
۴-۱۲- استاندارد سازی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد ۹۰
۴-۱۳- تغییر شکل مقیاس ها برای معنا کردن حد بالا و پایین مقیاس– ۹۱
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت zusa.ir مراجعه نمایید. |
خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– ۹۲
فصل پنجم: توصیف داده ها
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- ۹۴
۵-۱- توصیف متغیرهای زمینه ای———– ۹۵
۵-۱-۱- توزیع پاسخ گویان بر حسب جنسیت—————- ۹۵
۵-۱-۲- توزیع پاسخ گویان بر حسب گروه های سنی———– ۹۶
۵-۱-۳- توزیع پاسخ گویان بر حسب وضعیت تأهل به تفکیک جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– ۹۷
۵-۱-۴- توزیع پاسخ گویان بر حسب مقطع تحصیلی به تفکیک جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————— ۹۷
۵-۱-۵- توزیع پاسخ گویان بر حسب دانشکده به تفکیک جنسیت — ۹۸
۵-۱-۶- توزیع پاسخ گویان بر حسب معدل– ۹۹
۵-۱-۷- توزیع پاسخگویان بر حسب محل تولد————— ۹۹
۵-۱-۸- توزیع پاسخگویان بر حسب محل ست فعلی به تفکیک جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———- ۱۰۰
۵-۱-۹- توزیع پاسخگویان بر حسب پایگاه اقتصادی- اجتماعی والدینبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– ۱۰۱
۵-۱-۱۰- توزیع پاسخگویان بر حسب محل ستوالدین——- ۱۰۲
۵-۲- توصیف متغیرهای مستقل———— ۱۰۳
۵-۲-۱- مصرف تلویزیون داخلی ——— ۱۰۳
۵-۲-۲- مصرف تلویزیون ماهواره ای —— ۱۰۷
۵-۳- توصیف متغیرهای واسط———— ۱۱۱
۵-۳-۱- میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانه————— ۱۱۱
دسترسی به منابع مقالات : شناسایی و رتبه بندی عناصر تفکر استراتژیک در دانشگاه جهت جذب دانشجویان خارجی
اثر عملیات حرارتی پیرسازی بر ریزساختار و خواص مکانیکی آلیاژ نیکل تیتانیم
جستجوی مقالات فارسی – بررسی و تحلیل دیوان ملاپریشان در مقایسه با اندیشه های عرفانی …
,۴ ,۲ ,۳ ,۱ ,دانلود , ۴ ,لینک دانلود ,پرداخت لینک ,از پرداخت ,پس از ,متغیرهای زمینه ای———–
درباره این سایت